Monday, May 26, 2008

Khazanah lama....


Semasa bercuti sambil menemani ibu dan adik di Puchong, saya sempat menyelongkar beberapa kotak buku dan nota-nota lama masa mengaji di Lembah Pantai dulu. Tujuannya mencari novel seorang teman yang dah lama dipinjam. Niat dihati mahu memulangkannya walaupun satu novel telah lesap dipinjam seorang kawan. Akhirnya, dua novel itu selamat saya temui dalam kotak-kotak tersebut. Bukan itu saja, saya juga bertemu dengan buku-buku ini...Entah bila saya beli, saya tak pasti.
1. Pembangunan di Malaysia Ke Arah Satu Kefahaman Baru Yang Lebih Sempurna oleh Wan Mohd Nor Wan Daud
2. Mengurus Stres oleh Hatta Sidi dan Mohamed Hatta Shaharom
3. Ma'na Kebahagiaan dan Pengalamannya dalam Islam oleh Syed Muhammad Naquib Al-Attas
4.Khazanah Intelektual Islam Editor oleh Nurcholis Majid
5. Kreativiti dalam Penciptaan Karya Sastera oleh Hizairi Othman
6. Srengenge oleh Shahnon Ahmad

No comments: